公告

ღ歡迎聯絡或合作 ღEmail: yukihui130@gmail.com

ღ熱門文章ღ

2020年5月8日 星期五

♥Sogo Thankful Week又來了♥必入手TOM FORD 立體柔光粉底及底妝套裝


早排疫情關係宅在家不敢外出消費,其實都沒太大關係,就當幫自己慳住個荷包先,唔經唔覺一年兩度的Sogo Thankful Week又來臨,幸好近日零確診市面開始重回正軌,當下的我終於都忍唔住要出關了,正好可以集中在Sogo Thankful Week內血拼過夠啦!~ 想宅在家中的朋友亦可以到e-store購買喔!



立體柔光粉底及底妝套裝 低至HK$ 1,630 (價值HK$2,680)
-       任何粉底液
-       任何底妝產品
-       迷你經典幻魅唇膏1g
-       Tom Ford Research 乳霜 3ml
-       Tom Ford Research 護膚精華 5ml

同大家報告一下,我入手了呢set TOM FORD立體柔光粉底及底妝套裝,之前向網上面見到好多人都大讚其立體柔光氣墊粉底乳好好用,所以都買咗嚟試,滋潤得嚟又唔笠,而且我個人比較喜歡裸妝、淡妝的感覺,它正正符合了我要求,效果貼薄自然,就算現在長時間要帶著口罩,亦不會局促著肌膚,趁著SOGO Thankful Week做緊超抵優惠,套裝裡面有粉底乳、primer、唇膏以及早已令我心動好想試的Tom Ford Research系列,再計返價錢,差唔多平左成半呀! 變相都幫我慳左荷包呢!~xd



唔知點解TOM FORD的妝品一直都帶比我有一種古典、高貴氣質的感覺,之前用過TOM FORDCushion覺得不俗,所以今次都入手埋佢呢款立體柔光氣墊粉底乳試試看,然後我打算在今個夏天配埋個紅唇LOOK示人,希望疫情快D過,到時無須帶口罩我的紅唇妝便可以重見天日喇! 哈哈哈哈哈!~~


除了呢set TOM FORT立體柔光粉底及底妝套裝以超抵價發售外,TOM FORT還有好多款套裝亦同樣做緊優惠,一定要即刻去掃貨呀! 仲未打算出門既你,除亦都可以去Sogoe-store 到入手架!