公告

ღ歡迎聯絡或合作 ღEmail: yukihui130@gmail.com

ღ熱門文章ღ

2018年10月23日 星期二

孕期間的十萬個『點解』?




自公怖了懷孕後,除了聽到身邊的朋友或網友向我祝賀外,我還常聽到的,就是問我點解? 點解?? 再點解???

點解你唔試下順產? 點解要開刀?

點解唔去政府醫院生? 點解要揀私家?

點解要戒口戒得咁清? 點解要戒海鮮? 人哋話每樣食少少BB出世先唔會敏感,先有抵抗力…(你又知我冇敏感前科? )

我相信到我產後又會問~

點解唔試下餵人奶呀? (你又知我冇試?) 點解咁快放棄餵人奶而改餵奶粉?? (即時變了千古罪人)

點解出院後唔比探BB? 點解要等到足月先可以? 我以前生個時……XXXX (開始講歷史)

其實每個人都有自己的想法,每個人的自身狀況都不同,就只有自己最明白及了解自己,當中亦會與隊友商討作出最好的決定,懷孕期間各準媽媽都希望可以放鬆心情去迎接BB的來臨,在一連串的檢查及妊娠身體反射也很難令自己完全得以放鬆,再者到孕後期開始要兼顧產後的坐月事宜、BB的照顧是否已妥善安排好等細節,久而久之太多點解便會引起準媽媽的反感、焦慮,繼而增加了懷孕的壓力,那怕產前、產後抑鬱是有根有據的。

老一輩常常講歷史,年代不同就是不同,我都好想今時今日的樓價可以回落至上當年,生活可以簡單化,細菌不要再變種,在懷孕及照顧BB的方式必須與時並進,現今各人都意識到養生、運動、健康的重要性,那我都好想問點解為何在針對BB方面還是採取古老方式去看待? 所以請大家不要再問點解好了。