公告

ღ歡迎聯絡或合作 ღEmail: yukihui130@gmail.com

ღ熱門文章ღ

2019年10月11日 星期五

【產後進補滴雞精推薦比較】兩大品牌滴雞精比較 田原香滴雞精VS王朝滴雞精

滴雞精,滴雞精,全部都係滴雞精。如果大家最近有收看電視既話,應該會見到御藥堂出左個花膠滴雞精廣告,由網紅主sell滴雞精加入了膠原蛋白,其實向呢方面我有少少疑惑,坦白講如果滴雞精本身已經有優質蛋白質和膠原蛋白,又何需再加入花膠這類重膠原蛋白成分去滴雞精到呢?大部份人飲用滴雞精主要是為了攝取優質蛋白質和胺基酸,而不是膠原蛋白喔! 再者價錢貴感覺不太抵,而我作為一個前孕媽/真實用家/在職人士,主要想喺孕婦補品攝取優質蛋白質的同時又想吸收膠原蛋白,我情願直接購買滴雞精和花膠作產後進補囉! 起碼在份量方面會更易調配及掌握,畢竟懷孕期間身體反應變化好大,再加上身邊的媽媽朋友不斷提醒我,孕期間不可時常進補花膠這類本身含有重膠原蛋白成分的補品,否則有機會在產後造成塞乳腺、無奶水現象,看來花膠滴雞精並不是針對孕婦市場而設,孕婦好像不太適合飲用,我個人覺得過於花巧了




說實話,想起滴雞精,就自然令我想起田原香,這是由我認識這類型的方便補品開始,自懷孕起為了達成肥B不肥媽的目標,從那時我便決定一日一飲滴雞精了,記得第一次品嚐滴雞精就係田原香呢個品牌,話哂都係大牌子嘛! 登入官網就已經一目了然,按提示去揀款岩自己體質飲用款式so easy,個人覺得口感幾滑,好香好醇,雞味濃郁不帶雞腥味,而且飲用後更有暖胃的感覺,仲記得懷孕頭3個月,胃脹不適嚴重,胃口不太好未能如常進食,但內心又驚BB唔夠營養,幸好有這類型的輕便補身恩物來為我每天進行補給,後來我便開始嘗試其他品牌的滴雞精,當中有本地品牌及台灣品牌,而今次的滴雞精比較是針對市場主流消息而去挑選作出比較,由於最近留意到有好多人以王朝滴雞精和田原香滴雞精來做對比,所以揀左呢兩款滴雞精來比併一下,希望可以幫到大家,至於今次比較會是各位媽媽最concern的營養功、價錢、和方便度。 






滴雞精最緊要的原材料是什麼?答案咪就係雞囉! (原諒我有點廢話XD)


首先講下呢兩個滴雞精品牌的成分和用雞先。真係唔去研究過都唔知道原來市面上用來製作滴雞精的雞分別有三大類:

1
)生蛋老母雞:最平。老母雞脂肪多,而且其卵巢同蛋衣中含有一定量的雌激素,影響催乳素既效能,會令抑制催乳素的分泌,造成回奶,而小朋友過度吸收雌激素就會導致兒童性早熟。所以如果要產後進補想喂哺母乳的媽咪或小朋友就一定不可飲用老母雞造的滴雞精了(再有驚人發現原來好多品牌都係用可怕既老母雞去整滴雞精的)。

2)
少爺: 雄雞中脂肪較少,產婦吃了不易發胖. 但當乳頭不通,乳房發脹而無奶時,切勿吃公雞下奶,否則容易引起乳腺炎。最近我又留意到網上引起比人話葉翠翠踩舊代言的王朝熱話,向新代言、新品牌少爺滴雞精就係用呢款雞喇!  

3)
壯年土雞: 成本最高。市面上的純土雞越來越少,現有的可分成兩大類 - &養或放山養兩者主要是生活環境與飼料不同。&養雞其實頂多可以稱為飼料雞,飼料雞會打針養, 而「放山養土雞」是放養的,這才稱得上是真正的土雞。對比飼料雞,土雞營養更好,放山雞有運動,肌肉多。含各種營養元素、氨基酸、優質蛋白質、和微量元素等,而且脂肪含量極低,無藥物殘留,係孕婦,兒童同老人天然既補身首選。


 王朝滴雞精



田原香




就上述得出既結論係:


王朝滴雞精是採用第一款生蛋老母雞,田原香滴雞精採用第三款放生養壯年土雞,田原香以原材料質量取勝。

論價錢,急凍滴雞精的產前進補+坐月組合:
王朝
滴雞精60包原味滴雞精+30冬蟲草滴雞精+30包美麗四物滴雞精
合共$5415 120
滴雞精 = 45.125/
田原香(含藍寳石member) 有 80包原味
滴雞精+20包 冬蟲草滴雞精+20包 王不留行滴雞精 + watsons 200 禮卷 (可換常溫4)
合共$5296 124
滴雞精 = 42.7/ + 加送陶瓷杯x1 + $100聖誕禮卷

起初我仲以為田原香比起其他品牌貴,王朝出名平,但經過我一計之下,王朝比田原香貴些,再者王朝自推出以後加了好多次價
,而田原香價格一直都保持不變。
最後在取貨方面,王朝是一次過送貨,田原香是可以分開取貨,每取兩盒
滴雞精20包裝便免運費,單盒滴雞精可到門市自取。以是次急凍滴雞精組合作對比,因為要放雪櫃保存,田原香可以幫手省位,王朝就要一次性取走喇


最後得出的結論係:


以個人而言,我最喜歡炭火燉滴,貪佢味道較為濃郁,我還是鍾情於田原香。
把價
格與品質並重,無論是產前進補抑或在產後坐月進補也好,款滴雞精為之最尚最好其實都已經好明顯,我想都不用我作多說了,有人話產後的媽媽會流失很多自身營養,但我發覺自產後比起以往更加精明和精靈,這大概是當上媽媽後的心態轉變吧!

Instagram: b.yuki_hui
Email: yukihui130@gmail.com