公告

ღ歡迎聯絡或合作 ღEmail: yukihui130@gmail.com

ღ熱門文章ღ

2018年2月13日 星期二

港島區婚宴場有咩好揀?


適逢上星期是ClubONE場地的開放日,好友結婚可以陪她順便去參觀一下,對於住喺九龍區既我,香港區真的不熟路,所以在我結婚時都沒有選址在香港區擺酒,但原來這間ClubONE其中之一的婚宴場地@大舞臺參觀完後感覺又不錯喎! 距離上環地鐵站步行至西港城只需短短的5分鐘,最怕d 賓客抱怨位置偏遠,交通不便呢!

 


看到呢個古式古香既建築物就係喇!



 進內,其實都好多小商店順道都可以逛一下,乘地鐵直上就到了,一上電梯後覺得個樓底超高呀! 感覺好寬敞好舒服,完全沒有壓迫感,加埋d昏暗環境氣氛,滲出濃厚的中國風氣息,甚有氣派。





其實我幾鍾意場地有個獨立舞台位,這樣比較集中,而且台上仲可以放個鋼琴,舞台周邊設計都好靚好有特色。可以一次過向呢度做埋註冊證婚,敬酒,可足夠擺最多42席。







旁邊設有空間位置做敬酒環節,都不用頭痛佈置方面,來這裡擺酒一手包辦哂,穿上裙褂在這裡拍照,背景設計簡直絕配。




真心覺得大舞臺都幾多影相位,就算換多幾套衫,早少少黎到比攝影師影下靚相都已經值回票價啦!






從樓上觀望下去,又有另一番感覺,有少少復古feel




未入席前,可以安排樓上麻雀耍樂,招呼賓客。






枱布顏色都有好幾款選擇。

 

最後,再睇埋新娘房,有獨立洗手間、夾萬、化妝台,空間都幾大幾乾淨,裝修設計絕對會舊式呀! 保養都好好。

參觀完後,我的心情好似仲興奮過我身邊的朋友,哈哈! 我地兩個都好滿意呢個場,對我來說,一切已經太遲,可惜我早早就圓婚了!