公告

ღ歡迎聯絡或合作 ღEmail: yukihui130@gmail.com

ღ熱門文章ღ

2018年2月8日 星期四

小驚喜*Dream cafe


在鬧市區很難找到家坐得舒服的cafe, 相約好友聚舊, 經朋友介紹, 來到朗豪坊旁邊的dream cafe晚餐。


對於患有選擇困難症的我,太多菜式,太多選擇反而令人頭痛,幸好這裡簡單點,點個二人餐快靚正!


有二人位, 四人位, 甚至這個弧形的沙發位, 足夠容納大伙兒聚會。


二人還包含沙律或餐湯, 及一杯價值28元的飲品, 先來個南瓜湯, 味道不錯, 彊味比較重, 有少許掩蓋了南瓜的香味, 在口感方面如果可以加些南瓜肉粒會更好。


沙律菜好新鮮, 加多些醋及橄欖油之類會較好, 現在比較乾身。


很久都沒有機會吃薯寶了, 這款車打芝士薯波我們一致贊成必點, 尤其混入車打芝士醬超好吃, 吃到停唔到口, 外脆內熱, 薯寶有一定的厚度, 口感昇華, 份量亦很多。 


另一款楓糖黑椒焗糖雞翼, 亦是必點之選, 雞翼好香好脆, 賣相吸引, 有4件及8件可選, 外皮甜甜的內面雞肉嫩滑多汁, 有自家菜的特色。


點了一份二人餐, 是挪威煙三文魚意大利麵, 麵條好爽好滑, 忌廉汁很多, 唔會太乾身感覺膩, 煙三文魚都幾大片幾厚身, 味道好出好鮮味, 混入creamy 的意大利麵一起吃很夾。


炭燒12安士美國安格斯肉眼扒, 有覺得肉汁多, 肉不夠厚身, 牛味不夠重, 被炭燒味埋沒了, 賣相亦一般般, 有待改善。


黑松露龍蝦意大利飯, 飯內都幾多龍蝦肉, 賣相不錯顏色幾特別, 意大利飯口感剛剛好, 味道幾濃郁, 略厭龍蝦肉不夠鮮味, 但總體算不錯!  


其實我點了這款蘋果沙冰, 大大杯足夠二人飲用, 味道不算太甜, 顏色都幾吸引, 食物水準方面都合格, 勝在這裡坐得夠舒服,有電視睇。