公告

ღ歡迎聯絡或合作 ღEmail: yukihui130@gmail.com

ღ熱門文章ღ

2018年6月27日 星期三

吃泰菜睇波!


是晚約了朋友食飯,來到尖沙咀這家泰斗,好近地鐵站,位置方便,來到現場,感覺有泰國風情,有一半是露天位,我覺得秋冬天來會較舒服,夏天坐在露天位比較熱呀! 不過沒想過這裡有個大電視,還以為急急腳食完就要趕返家睇波,呢度有直播呀! 約埋三五知己來晚飯,邊睇波,都不一定要到酒吧呢! 


餐牌內菜式夠多選擇,是晚7時多已很旺場。




吃泰菜、睇波的最佳拍擋 - 啤酒



天氣熱,胃口減半,點些清淡的菜,這款泰式炒雜菜,不辣,味道帶些清甜,有多款菜類集於一身,菜都幾爽口新鮮。


必點的酸辣青檸明爐魚,起初都擔心會好辣,幸好辣道剛好,略厭不夠酸,附有泰式辣醬,魚積嫩滑新鮮,好大條又好肉,吃至最後渴一口魚湯,真心不錯! 


蠔仔肉碎豆腐湯,蠔肉多,開胃又解暑,蠔仔都好大粒,不馬虎,味道恰好,用不銹鋼器皿盛著可保持湯溫。